Byl zákazník spokojen s objednávkou? Zjistěte to efektivně.
⏳ Čtení na 3 minuty | Nebuďte jedním z e-shopů, který si myslí, že odesláním objednávky zákazníkovi práce končí. Budujte si se svými zákazníky vztah, zeptejte se, zda objednávka v pořádku dorazila a jak jsou se zbožím spokojeni. A zapomeňte na zastaralé dotazníky…

Nespokojený zákazník se ozve vždy, spokojený málokdy
Pokud je zákazník nespokojený, tak se velmi rád ozve a určitě o něm uslyšíte. Pokud je spokojený, bere to jako samozřejmost, takže se málokdy podělí o svou pozitivní zkušenost sám od sebe. Nenechte si utéct možnost zjistit, jak jsou s vámi a vašimi produkty zákazníci spokojeni. Třeba z toho dostanete i něco navíc.
Zajímejte se o zákazníky, ptejte se na jejich spokojenost
Pomocí chatbota se zákazníka snadno zeptáte na jeho spokojenost a také zvýšíte šanci, že vám skutečně odpoví, protože nebude muset klikat na žádné dotazníky či odkazy vedoucí na hodnotící weby, budou mu stačit dvě kliknutí v Messengeru.

Motivujte je a získejte něco navíc
Pokud vám základní hodnocení spokojenosti v rámci vámi zvolené stupnice nestačí, můžete se zeptat na slovní hodnocení, které se vám přenese do přehledné excelové tabulky. Případně zákazníka poproste i o fotografie či videa s produktem, které potom použijete na svém webu a sociálních sítích. Pokud se mu do toho nechce, zkuste požádat o odkaz na sociální sítě, kde fotku/video přidal a vy je alespoň můžete sdílet. Jako odměnu pro zvýšení motivace zákazníka podělit se o svůj názor a fotku nabídněte třeba slevu, kredity či věrnostní body, neutuchající slávu, která může následovat po přidání fotografie na váš firemní profil s četným počtem sledujících nebo jiné lákadlo.
Pokud máte jakékoliv dotazy, napište nám, chatboti jsou naše vášeň, rádi si s vámi o nich popovídáme.
Pomohl vám tento článek? Bylo vám to všechno jasné nebo máte nějaké dotazy? Budeme rádi, když nám dáte vědět.
Pro koho chatboty vytváříme?
Marketing
E-commerce
Human Resources

Máte nápad na vlastního chatbota?
Rádi si vyslechneme vaší představu. Dle ní vám navrhneme nejlepší možné řešení.