Použití chatbota pro informaci o přijetí a odeslání objednávky
⏳ Čtení na 3 minuty | Chatbota nemusíte využívat jenom jako prodejní kanál, zákaznickou podporu či platformu k zabavení zákazníka, ideální je také pro zasílání transakčních zpráv ohledně uskutečněné objednávky. Zákazník tak přesně ví, co se s jeho objednávkou právě děje a nemusí neustále kontrolovat e-mail.
▲ Ukázka transakční zprávy chatbota po odeslání objednávky
Objednávka přijata
Ve chvíli, kdy zákazník dokončí objednávku očekává, že mu přijde potvrzení o tom, že objednávka byla úspěšně přijata. Většina e-shopů toto řeší formou e-mailu, proč ale nevyužít Messenger, kde si zprávy zákazník lépe všimne, případně na ni může hned reagovat. Navíc bude jistě mile překvapen, protože Messenger k tomuto účelu zatím v ČR příliš e-shopů nepoužívá.
Objednávka odeslána
Jak už bylo zmíněno, ještě důležitější než informace o přijetí objednávky je pro většinu zákazníků info o odeslání objednávky. Výhody jsou tu v podstatě totožné – zprávy na Messengeru si zákazník všimne spíš než dalšího e-mailu. Můžeme tu zákazníkovi také připomenout, jakého dopravce a/nebo adresu si pro doručení zvolil, aby tak věděl, zda vlastně očekává balík od České pošty, anebo třeba od PPL a zda má na balík čekat doma či v práci.
Pokud máte jakékoliv dotazy, napište nám, chatboti jsou naše vášeň, rádi si s vámi o nich popovídáme.
Pomohl vám tento článek? Bylo vám to všechno jasné nebo máte nějaké dotazy? Budeme rádi, když nám dáte vědět.
Pro koho chatboty vytváříme?
Marketing
E-commerce
Human Resources
Máte nápad na vlastního chatbota?
Rádi si vyslechneme vaší představu. Dle ní vám navrhneme nejlepší možné řešení.