Byl zákazník spokojen s objednávkou? Zjistěte to efektivně.

⏳ Čtení na 3 minuty | Nebuďte jedním z e-shopů, který si myslí, že odesláním objednávky zákazníkovi práce končí. Budujte si se svými zákazníky vztah, zeptejte se, zda objednávka v pořádku dorazila a jak jsou se zbožím spokojeni. A zapomeňte na zastaralé dotazníky…

Nespokojený zákazník se ozve vždy, spokojený málokdy

Pokud je zákazník nespokojený, tak se velmi rád ozve a určitě o něm uslyšíte. Pokud je spokojený, bere to jako samozřejmost, takže se málokdy podělí o svou pozitivní zkušenost sám od sebe. Nenechte si utéct možnost zjistit, jak jsou s vámi a vašimi produkty zákazníci spokojeni. Třeba z toho dostanete i něco navíc.

Zajímejte se o zákazníky, ptejte se na jejich spokojenost

Pomocí chatbota se zákazníka snadno zeptáte na jeho spokojenost a také zvýšíte šanci, že vám skutečně odpoví, protože nebude muset klikat na žádné dotazníky či odkazy vedoucí na hodnotící weby, budou mu stačit dvě kliknutí v Messengeru.

Motivujte je a získejte něco navíc

Pokud vám základní hodnocení spokojenosti v rámci vámi zvolené stupnice nestačí, můžete se zeptat na slovní hodnocení, které se vám přenese do přehledné excelové tabulky. Případně zákazníka poproste i o fotografie či videa s produktem, které potom použijete na svém webu a sociálních sítích. Pokud se mu do toho nechce, zkuste požádat o odkaz na sociální sítě, kde fotku/video přidal a vy je alespoň můžete sdílet. Jako odměnu pro zvýšení motivace zákazníka podělit se o svůj názor a fotku nabídněte třeba slevu, kredity či věrnostní body, neutuchající slávu, která může následovat po přidání fotografie na váš firemní profil s četným počtem sledujících nebo jiné lákadlo.

Pokud máte jakékoliv dotazy, napište nám, chatboti jsou naše vášeň, rádi si s vámi o nich popovídáme.

Pomohl vám tento článek? Bylo vám to všechno jasné nebo máte nějaké dotazy? Budeme rádi, když nám dáte vědět, třeba na e-mail: info@ko-bot.cz

Komentáře

Pro koho chatboty vytváříme?

Marketing

E-commerce

Human Resources

Notino
Oceněná vína
Feedo
Spokojený pes
Woox
Růžový Slon
Blog chatbot

Máte nápad na vlastního chatbota?

Rádi si vyslechneme vaší představu. Dle ní vám navrhneme nejlepší možné řešení.