Vyberte stránku

Použití chatbota pro informaci o přijetí a odeslání objednávky

⏳ Čtení na 3 minuty | Chatbota nemusíte využívat jenom jako prodejní kanál, zákaznickou podporu či platformu k zabavení zákazníka, ideální je také pro zasílání transakčních zpráv ohledně uskutečněné objednávky. Zákazník tak přesně ví, co se s jeho objednávkou právě děje a nemusí neustále kontrolovat e-mail.

▲ Ukázka transakční zprávy chatbota po odeslání objednávky

Objednávka přijata

Ve chvíli, kdy zákazník dokončí objednávku očekává, že mu přijde potvrzení o tom, že objednávka byla úspěšně přijata. Většina e-shopů toto řeší formou e-mailu, proč ale nevyužít Messenger, kde si zprávy zákazník lépe všimne, případně na ni může hned reagovat. Navíc bude jistě mile překvapen, protože Messenger k tomuto účelu zatím v ČR příliš e-shopů nepoužívá.

Objednávka odeslána

Jak už bylo zmíněno, ještě důležitější než informace o přijetí objednávky je pro většinu zákazníků info o odeslání objednávky. Výhody jsou tu v podstatě totožné – zprávy na Messengeru si zákazník všimne spíš než dalšího e-mailu. Můžeme tu zákazníkovi také připomenout, jakého dopravce a/nebo adresu si pro doručení zvolil, aby tak věděl, zda vlastně očekává balík od České pošty, anebo třeba od PPL a zda má na balík čekat doma či v práci.

Pokud máte jakékoliv dotazy, napište nám, chatboti jsou naše vášeň, rádi si s vámi o nich popovídáme.

Pomohl vám tento článek? Bylo vám to všechno jasné nebo máte nějaké dotazy? Budeme rádi, když nám dáte vědět.

Pro koho chatboty vytváříme?

Marketing

E-commerce

Human Resources

Notino
Oceněná vína
Feedo
Spokojený pes
Woox
Růžový Slon
Blog chatbot

Máte nápad na vlastního chatbota?

Rádi si vyslechneme vaší představu. Dle ní vám navrhneme nejlepší možné řešení.