Chatbot pomůže odhalit důvod proč zákazník nedokončil nákup

⏳ Čtení na 2 minuty | Každému e-shopu se stává, že zákazník nedokončí nákup, i když už měl produkty vložené v košíku. Proč se zákazník rozhodl nákup nedokončit? Vyšlete za ním na průzkum chatbota.

Pokud zákazník opustil naplněný košík, nejdříve mu ho zkuste připomenout a nalákat ho ukázkou nebo dobrou recenzí. Jak na to si můžete přečíst zde. Pokud ani tohle nezafunguje, je na čase položit si otázku…

Proč zákazník odešel?

Ve většině případů s tím totiž můžete něco dělat. Možná byla příliš drahá doprava, anebo spolupracujete jen s dopravcem, který zákazníkovi nevyhovuje. Také je tu možnost, že váš košík je zkrátka nepřehledný. Třeba k dokončení nákupu vyžadujete přihlášení zákazníka nebo je tu něco dalšího, co ho naštvalo. Samozřejmě to mohl být jen fakt, že zákazník si chtěl nákup ještě promyslet, porovnat nabídky jinde, anebo si to zkrátka jen rozmyslel.

Důležité je, zjistit ten pravý důvod. A k tomu vám opět pomůže chatbot, který všechna data sbírá automaticky za vás.

Pokud zákazník během pár dnů nezareaguje na upomínku košíku, poproste ho o sdělení důvodu, proč si nákup u vás rozmyslel. S touto zpětnou vazbou pak snadněji přijdete na to, jaké důvody převažují a jedná-li se například o problém s dopravcem či přehledností webu, víte na čem zapracovat. Pokud se jedná o drahou dopravu, můžete nabídnout kód na dopravu zdarma.

Pokud máte jakékoliv dotazy, napište nám, chatboti jsou naše vášeň, rádi si s vámi o nich popovídáme.

Pomohl vám tento článek? Bylo vám to všechno jasné nebo máte nějaké dotazy? Budeme rádi, když nám dáte vědět, třeba na e-mail: info@ko-bot.cz

Komentáře

Pro koho chatboty vytváříme?

Marketing

E-commerce

Human Resources

Notino
Oceněná vína
Feedo
Spokojený pes
Woox
Růžový Slon
Blog chatbot

Máte nápad na vlastního chatbota?

Rádi si vyslechneme vaší představu. Dle ní vám navrhneme nejlepší možné řešení.