Chatbot pro e-commerce
5 článků o funkcích chatbota, které vám zvýší konverzní poměr e-shopu a posunou komunikaci se zákazníky na úplně novou úroveň.

Opuštěný košík? Připomeňte jej zákazníkovi originálně chatbotem
Každý e-shopista by si přál, aby se mu to nikdy nestalo, ale i tak je opuštění košíku poměrně častou záležitostí téměř každého e-shopu. Jak pracovat se zákazníky, kteří už byli jen krůček od nákupu?

Chatbot pomůže odhalit důvod proč zákazník nedokončil nákup
Každému e-shopu se stává, že zákazník nedokončí nákup zboží hned na poprvé. Proč se zákazník rozhodl nákup nedokončit? Vyšlete na průzkum chatbota…

Použití chatbota pro informaci o přijetí a odeslání objednávky
Chatbota nemusíte využívat jenom jako nový prodejní kanál, ideální je také pro zasílání transakčních zpráv ohledně uskutečněné objednávky…

Byl zákazník spokojen s objednávkou? Zjistěte to efektivně.
Budujte si se svými zákazníky vztah, zeptejte se, zda objednáka v pořádku dorazila a jak jsou se zbožím spokojeni. A zapomeňte na zastaralé dotazníky…

Konverzační marketing aneb přimějte své zákazníky, aby se rozpovídali
Konverzační marketing je poměrně nové slovní spojení, ale je tu s námi už pár let. Jedná se v podstatě jen o jiný výraz pro Messenger marketing…
Pro koho chatboty vytváříme?
Marketing
E-commerce
Human Resources

Začněte s chatbot marketingem!
Vytvoříme Vám chatbota na míru. Spojte se s námi.